|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 15:29
kalbim kadar pis güncem... tezimiz... sağlıklı kalmak hastalıklardan korunmak istersen yaşlılıkta gözlerini korumak pırıl pırlı gördüğün zamanı uzatmak istersen ilacı demli çaydır. onun erdemi sayesinde biz sanki gençleşiriz. miden zayıf kanın kirliyse ve başın ağrıyorsa içkiyi fazla kaçırmışsan ilacı demli çaydır. başını ve mideni sakinleştirir hatta bütün sıkıntılarını defeder. yellenemiyorsan karnın şişmişse kabızsan dışarı çıkamıyorsan ilacı "tavşan kanı" çaydır. şikayetlerini giderir her şeyi yoluna koyar. damla hastalığı, iskorbit sana aca veriyorsa eklemlerinde korkunç ağrılar varsa artık hiçbir doktor sana yardım edemiyorsa bu ilaç hiç eksik olmasın ilacı demli çaydır. felçlileri yürütür ağrıları dindirir. kızamık, döküntüler, boğmaca kıpkırmızı burun ve yüzler şarabın bile yardım edemediği yerde ağlamaklı olduğunda ilacı demli çaydır. yüzünden ve burnundan böyle pis şeyleri kovar. şiddetli karın ağrılar seni kıvrandırıyorsa kraplar giriyorsa ağrıdan yerleri tırmalıyorsan sana hiç kimse yardım edemiyorsa ve gönlün mahzun kalıyorsa ilacı demli çaydır. seni çabucak iyileştirir gönlünü sevinçle doldurur. baban ölmüşse ki görevini yapamıyordu -yapmak istese de başaramıyordu- ve annen çok yaşlanmışsa ilacı demli çaydır. :) | ||
|
|
||