20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 15:29






kalbim kadar pis güncem...



tezimiz...


sağlıklı kalmak
hastalıklardan korunmak istersen
yaşlılıkta gözlerini korumak
pırıl pırlı gördüğün zamanı uzatmak istersen
ilacı demli çaydır.

onun erdemi sayesinde
biz sanki gençleşiriz.

miden zayıf
kanın kirliyse
ve başın ağrıyorsa içkiyi fazla kaçırmışsan
ilacı demli çaydır.

başını ve mideni sakinleştirir
hatta bütün sıkıntılarını defeder.

yellenemiyorsan
karnın şişmişse
kabızsan
dışarı çıkamıyorsan
ilacı "tavşan kanı" çaydır.

şikayetlerini giderir
her şeyi yoluna koyar.

damla hastalığı, iskorbit sana aca veriyorsa
eklemlerinde korkunç ağrılar varsa
artık hiçbir doktor sana yardım edemiyorsa
bu ilaç hiç eksik olmasın
ilacı demli çaydır.

felçlileri yürütür
ağrıları dindirir.

kızamık, döküntüler, boğmaca
kıpkırmızı burun ve yüzler
şarabın bile yardım edemediği yerde
ağlamaklı olduğunda
ilacı demli çaydır.

yüzünden ve burnundan
böyle pis şeyleri kovar.

şiddetli karın ağrılar seni kıvrandırıyorsa
kraplar giriyorsa
ağrıdan yerleri tırmalıyorsan
sana hiç kimse yardım edemiyorsa
ve gönlün mahzun kalıyorsa
ilacı demli çaydır.

seni çabucak iyileştirir
gönlünü sevinçle doldurur.

baban ölmüşse
ki görevini yapamıyordu
-yapmak istese de başaramıyordu-
ve annen çok yaşlanmışsa

ilacı demli çaydır.

:)



istanbul
hosting