|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 15:47
evleniyordummmm ! ayyy günce .. fena bir rüyaydıı. Dershaneye giderken bir binaya çıkıyordum en üst katta zorla tutuyorlardı beni.kaç kez kaçıyordum A. götürüyordu tekrardan. Aglıyordum ama bırakmıyorlardı beni .. sonra gelinlik giydiriyorlardı bana . Çok güzeldi gelinlik . Kabarık kabarık etekliydi.Saçlarım topuz yapılmıştı . Çok hafif bir makyaj . wcye saklanıyordum evlenmemek için. wcde bir sürü kuş oluyordu. Aglıyordum.. Bırakmaları için yalvarıyordum. Annemler de normalden çok farklı davranıyorlardı rüyamda. Evlilige karsı çıkmıyorlardı. Zorla evleniyordum ama kimse itiraz etmiyordu nedense :D Yukarıdaki komşumuzu da gördüm rüyamda . onun kızından önce evleniyordum üstelik :D Kızı 30 Mayısta evleniyor..:D Altın veriyorlardı anneme. Sonra zorla evlendigim insanın koluna giriyordum . sonra mecburiyetten katlanıyordum ona. sonra ona güvenmem gerektgini anlıyordum . Ama o da sanki bana güvenini boşa çıkarmıcam der gibi bakıyordu.. Annemin :Karacandan msj geldi diye uyandırmasıyla çığlık atarak uyandım.. | ||
|
|
||