20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 16:23
Şakir,
ben nasıl ki sikimin doğrusuna gidip bu boka saplandıysam, yine aynı doğrultudan çıkarım... Kimse merak etmesin...
Tek istediğim rahatsız edilmemek!
birader