20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 16:52
aşk başka birşey cocuklar kadar şenim:)
ama şöylede bir durum varki hiç özgüven sorunu yaşamıyorum:) götüm havalarda
olgunlaşmak güzel birşeymiş:) ve okadar çocuklaşmak:)
hece