20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 19:01






Soyun anam bitiyorum sana (Çoşkun ses tonuyla)



Bu göbek bazen sinir bozucu olabiliyor.Ayakkabını bağlarken mesala; böyle nefesin kesilebiliyor.

Mesala; ne kadar zorlarsan zorla masaya fazla yaklaşamıyorsun. O yüzden sandalyem hep yatıktır (: bazende sola yatıyorum (bknz: sola yatarak araba kullanan erkek modeli (: )

Tabi sarılırken filanda bi uzaklık oluyor ister istemez, sarılacak kimsem olmadığı için şimdilik bu konuyu geçiyoruz.

Ama bunca olumsuzluğa rağmen,göbeğimi seviyorum. Büyütme çalışmalarımıza tam gaz devam ediyoruz


neden mi?
çok basit

göbeksiz erkek, balkonsuz eve benzer



(:

istanbul
hosting