|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 21:20
Bana mail atan arkadaşım ismin çıkmadığı için kim olduğunu bilemiyorum.. yazarsan sevinirim :) saat: 21:28 Geçmişimi gözler önüne sermişim baya burada.. Aslında güzeldi gençliğim ne olduysa son 3 yıldır oldu yani evlendiğimden beri :Pp Aslında buralara geldiğimizden beri Türkiye nin sivastan sonrasını silcen diceeem çok tepki veren olacak.. Ama buralarda yaşamak zor be dostum..! | ||
|
|
||