20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 21:20


Bana mail atan arkadaşım ismin çıkmadığı için kim olduğunu bilemiyorum.. yazarsan sevinirim :)

saat: 21:28

Geçmişimi gözler önüne sermişim baya burada..
Aslında güzeldi gençliğim ne olduysa son 3 yıldır oldu yani evlendiğimden beri :Pp
Aslında buralara geldiğimizden beri Türkiye nin sivastan sonrasını silcen diceeem çok tepki veren olacak..

Ama buralarda yaşamak zor be dostum..!

istanbul
hosting