20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 21:23


elceğizlerime sağlıkkkkk
bugün kendimi 2 kez şımarttım..
önce iş çıkışı profiterol aldım bir güzel yedim..
sonra da üşenmedim mercimek köftesi yaptım.
şimdi de limon sıka sıka yiyorum..
işyerine götürsem mi yoksa hepsini yesem mi diye düşünüyorum..
ne yapmalı ne etmeli?? ;))

sonra anlatacaklarım varrr...

istanbul
hosting