|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:10
16 eylül 2005 saat 02.20 halimi hiç beğenmiyorum son günlerde ciddiyim bak; manik depresif mi oldum nedir; bi an geliyo kendimi dünyanın dibinde görüyorum; hiç birşeye yaramıyorum aslında belki evet yaramıyorumdur...kendime yukarıdan bakıyorum ve aşağıda hiçbişey göremiyorum...gene kuyunun dibine indim; aslında hiç çıkmadım galiba.. buyur davulcum, eskiden de pek parlak değilmiş durumum, kuyular falan derken halka'daki kız gibiymişim eskiden de:P sahi neydi o kızın adı? o zamanlar yüksek lisansa yeni başlamıştım, uzaydan dünyaya düşmüş gibi bakıyordum okuldaki hocalara. umut vardı hayatımda, 5 ay olmuştu.. siktiret.. gel ben sana bugünü anlatayım dün sunumları hazırlıcam diye 3'te yattım, tabi ki eksikler vardı, hep vardır, 6da kalktım onları tamamlamaya. sabah bir öğleden sonra bir olmak üzere iki sunumu da hallettikten sonra ver elini alsancak. alins'e gittik, ö. ile, sonra da özsüt'e oooh tam keyif yaptık:)) sakızlı markiz güzel bişey ama dilimler büyük, içime oturdu:P şuanda sınav bitiminde ortaya çıkan sinir stres boşalmasının verdiği rahatlık var üzerimde, bu duyguyu seviyorum çok:)) hadi artık haftaya perşembe olsun hatta perşembe gecesi olsun artık yaaa:))) | ||
|
|
||