20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:21


Buyur davulogul kullanıcısı :)

21 Temmuz 2006, Cuma
saat: 15:39


tatil guzel bişi yaa

buraya yazmayalıda cok olduu özlemişim valla ama simdi sana ayırcak zmnım yok guncem o yusden babayy..:D


wolkaan


görüyosun dimi ergen triplerini ne kadar terbiyesizmişim hayatımın bilmemkaç hektar zamanını guncemde geçiren ben o zamanlar ayıracak zamanım yok diyomusum
ama alınma sakın günce muhtemelen önümden kızlar felan geçiyodur :p
hatırlıyorum bu günceyi erdekten yazmıstım ama plajdan yani.sırf artistlik içinde yazmıs olabilirim öyle bi koku geldi burnuma :p

bu arada daha önceki user kullanımdısı olmustu buraya yazmıyalı cok oldu derken bunu kastetmiş oldugumu söyleyim

bugünümü anlatırsak

dünden kalan bi yorgunluk varki sorma heralde bu gecede uyumasaydım beni hastaneye kaldırırdınız :)

eve geliyorum gunler sonra evde tadilat var,yok efendim banyo iptal muftak yarısını kullanabiliyoruz.

neyseki karpuz peynir ekmek yiyince bütün sinirim geçti hayat sevinci doldu içime :p

ooglum oynayasım var diyorum hiç dinlemiyosun beni ama ya !

fizy.com/#s/16jsqw


volkan kaçar:*

istanbul
hosting