|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:21
Buyur davulogul kullanıcısı :) 21 Temmuz 2006, Cuma saat: 15:39 tatil guzel bişi yaa buraya yazmayalıda cok olduu özlemişim valla ama simdi sana ayırcak zmnım yok guncem o yusden babayy..:D wolkaan görüyosun dimi ergen triplerini ne kadar terbiyesizmişim hayatımın bilmemkaç hektar zamanını guncemde geçiren ben o zamanlar ayıracak zamanım yok diyomusum ama alınma sakın günce muhtemelen önümden kızlar felan geçiyodur :p hatırlıyorum bu günceyi erdekten yazmıstım ama plajdan yani.sırf artistlik içinde yazmıs olabilirim öyle bi koku geldi burnuma :p bu arada daha önceki user kullanımdısı olmustu buraya yazmıyalı cok oldu derken bunu kastetmiş oldugumu söyleyim bugünümü anlatırsak dünden kalan bi yorgunluk varki sorma heralde bu gecede uyumasaydım beni hastaneye kaldırırdınız :) eve geliyorum gunler sonra evde tadilat var,yok efendim banyo iptal muftak yarısını kullanabiliyoruz. neyseki karpuz peynir ekmek yiyince bütün sinirim geçti hayat sevinci doldu içime :p ooglum oynayasım var diyorum hiç dinlemiyosun beni ama ya ! fizy.com/#s/16jsqw volkan kaçar:* | ||
|
|
||