|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:38
Vay arkadaş ya gene kaşla göz arasında sarmaş dolaş oldular aq Ya bu aşkı memnu senaristini cidden sikesim var ulan bi fenerden çekiyorum bide bu diziden ikisindende vazgeçemiyorum ama:D bu arada 24 haziranda bitiyor... ve aslında çok şey yazmam lazım ama inan hiç yazasım yok | ||
|
|
||