20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:38


Geçen yıl değil, bir önceki yıl yazdıklarımı okuyunca yabancı birinin yazdıklarını okuduğumu falan sanıyorum karışıklığı o kadar abartmışım ki şuanda kendimden sıkıldım, galiba hayatımın bir dönemine format atmışım ve dosyaları yedeklesem bile ihtiyacım olmadan açamayacak kadar farklı bir yere kaydetmişim. Bi çoğunu okumadım okumakta istemiyorum şimdilik...
Bu yıl açık öğretim sınavların geçen yıl ki bütleriyle bir başladım ales sonbahar, bu yılki açık öğretim vize, ales ilk bahar ve daha gireceğim açık öğretim final ve kpss var. Kendi sınavlarımın yanında 30 küsür saatlik öğretmenlik ve onların sınavları. Bazen hiçbirini tam yapamadığını düşünüyorum ki bunda da haklıyım. Yetişemiyorum kapasitem belli ama birilerinin zoruyla götürüyorum bir şekilde hepsini. Bunların bana en önemli yararı düşünmüyorum öyle her şeyi sadece gerçekten hayatımda olan bana kendilerini hatırlatan insanlarla ilgileniyorum, saçmalamaya vakit bulamıyorum.


Not: Neden böyle tam bir günlükmüşsün gibi davranmaya başladım sana bilmiyorum. Sanki hayatıma yeni girmişsin gibi...
Hayırlısı bakalım.

istanbul
hosting