20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:20
ben; benimle bir şeyler dertleşebileceğiniz ya da paylaşabilecedğiniz bir dost değilim..asla olmadım ve olamayacağım..
çünkü canım o anda çok sıkılıyor..kim olursan ol...
Dirge