|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:35
of çok içiyorum sanırım bu ara:) çakır keyif düşürüyorum eve:)ona aşık oldum galiba hemde hiç tarzım değil of:) andacıda özlüyorum bu kalbim ne bok yesin iki arada bir derede.napıcam bilemiyorum .o bebeğim sktir et ikisinide demek geliyo içimden ama kalbim aklımdan kopuk yaşıyor.bir iyi geçindiklerini görmedim zaten şu hayatta:) buda bıraz babannemın sözleri gibi koktu ama neyse hayde gider işe güce dalarım:) gözleirmi açıp çizgilere odaklanabilirsimde çizerim:)allahım bana iş yapma potansıyelını verdin şükürler olsun onları bitirceksabrı ve azmide ver:)amin:) | ||
|
|
||