|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:41
Atacaklar bizi siteden (: 21 Ağustos 2007, Salı saat: 01:34 Beynimi Kemiren sorular, sorunlar hepsinin birleşip büyüdüğü yerdeyim. Ruhun çoktan terk edip karanlığa hapsolmuş bir bedendeyim. Karanlığa doğru yürürken bu ruhsuz bedende ölümü isteyen kişiyim... Kan kokar vücudum kanla yıkanmışım... Ölüm dediğin bu sonsuzlukta mutluluğu aramışım... Ölümün zifiri karanlığına doğru yürürken Bu ruhsuz bedende… Hangi çığlık durdurur beni Ölüme giderken… Fırtınalar kopuyor beynimde Hayatına son ver diye Bana hayatı hatırlatan Bu orospu dünya için saat: 01:42 Nasıl olıştuğunu bile anlayamadığım bir sonsuzluk var aklımda...Üzerindeki pırıltılar..Güneşin yansıması..Düşlüyorum o sonsuz mavilikte yok olamayı ama olmuyor.Beni tutan birşeyler var ne olduğunu bilmediğim..Eskiden hayallerim vardı,küçücük ellerim.Mutlu bir çocuktum ya şimdi..Hayal kuramıyorum,zaten ellerimde büyüdü.Hissedemediğim bir kentteyim..Nefes alamıyorum.... (Bir Arkadaştan alıntıdır) saat: 01:48 Hayat ne kadar Basitti. Ölüm perdeyi kaldırıp arkasına geçmekti...İşte bu kadar... Neden Korkunç oluyordu ölüm?? Arkasında ne olduğun bilinmediği için mi??? Bir daha geri dönme olanığı bulunmadığı için mi?? Baya Hızlı ve edebi-felsefik bi karışımlı bir giriş olmuş. O gece yazmış olmalıyım, beynimi kemiren sorularımı (: sonrasında sevdiğim iki yazı... Şimdi farkettim 21 Ağustos'da yazmışım ilk güncemi. 21 rakamı benim için önem teşkil eder. yazılış ve görünüş açısında teşkil eder ve benim için dönüm noktası olan bir tarihtir. (Nur içinde uyu babacım). Üç senede neler değişti demek yerine, neler değişmedi ki demek daha doğru olur. Değişmeyen bi tek şey var oda hala yanlız oluşum. Tabi geçen süre zarfında hayatıma giren çıkanlar oldu (: sonuç olarak yalnızım. O zamanlar ne istediğini bilmeyen ünide uzatmaları oynayan, aldatma zehirini almış, hızlı ve düzenli bir şekilde devam eden seks hayatından, damdan düşer gibi düşmüşlüğün bir bönlüğü varmış (: Hayat güzel, kuşlar, ağaçlar filan diye dolaşmaktan sıkılmış olmayalıyım ki,tabi bunda yenilen kazıklarında büyük bir payı vardır, kendimi sonsuz aşka adayışımın ilk tohumları atış günlerimmiş. Geçen zaman soğutmuş ve daha soğuk herif olmuşum. huysuz, aksi, nalet biri olmuşum. Aşklar yaşamışım (: dostluklarım olmuş, sağlam dostluklar. Ama hiç biriyle görüşmemişim. (çok büyük bi şeymiş gibi söyledim) bişey itiraf edeyim (: dostlarımın hiç birini ben eklemedim (diye hatırlıyorum) hep beni eklediler. hatta yapılan araştırmalara göre, arkadaş listemdekilerin çoğu bayan-mış. Ama sorsan hangisiyle sohbet muhabbet ediyorsun diye bi Lame...la vardır, belirli zaman dilimlerinde Müptezel, son belirli zaman dilimlerinde wolkan. nikini hatırlamayıp ismini vermek istemiğim bi kaç dost-arkadaş var onlarda kusuruma bakmasın ha bide brrn vardır (az daha unutuyordum) dedim aklıma geldi. Üç senede içinde hafızamı kaybettim. Nedeni belki çok çalışmak, belki çok düşünmekten, belki de gereksiz çok bilgi yüklemekten olacak ki, hatırlamıyorum. Tarih, zaman, isim, kişi, olay vesaire vesaire.. yazıklarımı ikinci kere okumadım, (şu tarihli bir günce yazmıştın ne demek istedin gibi istekler hariçinde) bu vesileyle üç sene öncesine gidip halime güldüm, bide başım ağrıdı hatırlayacağım diye. yine de güzel oldu. çok mu uzun oldu ama Sövmeyin Lan (: işte Hayat bu kadar Basitti. Ölüm perdeyi kaldırıp arkasına geçmekti... İşte bu kadar... | ||
|
|
||