|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 08:46
iki gün izmirdeydim:) gezdim falan bu ilk gidişim değil elbet ama çok da fazla sevemiyorum izmiri millet ne buluyor bu şehirde bilmiyorum.. deniz filan yanında cafelerin olduğu kordon ne var bundaki her yerde var:) farklı bu şehiri özel gösterbilece bişey yok:) ama Bursa bi harika dağ deniz göl herşey bi yerde:) seviyorum ulen bursa seni..bide şampiyon oldun ya bu sene helal olsun diyorum bu kartal seni kutlar:) sevgilerle.. | ||
|
|
||