|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:14
Günce hani yılın belirli dönemleri olur ya. Kadınlarda aylık oluyo o dönemde biz de 3 aylık fln oluyo. heh işte o dönemlerden nefret ediyorum be. Kastettiğim şey bu hani herşeyin üst üste gelmesi. Biyolojik dönemlerden bahsetmiyorum. anlatımı kuvvetlendirmek için başta öyle bir örnek verdidm. Heh işte bu herşeyin üst üste geldiği dönemler var ya. onlardan birindeyim. ve bir önceki herşeyin üst üste gelmesinden yaklaşık 2.5-3 ay geçmiş. Hayatın grafiğini çizmeye kalkarsak -bence hiç uğraşmayalım- AC akım bağlanmış bir osiloskopa bakmamız yeterli. Orda sinüs eğrisni göreceğiz. inişlerini ve çıkışlarını. bizim hayatımızın grafiği orda işte. Malesef herşey periyodik. aynı şeyleri, aynı dönemlerde tekrar tekrar yaşıyoruz. Bu örneği beğenmeyenler olduysa hayatı roller coaster'a benzetebilirler. daha eğlenceli. Neyse sonucun ne olacağını biliyoruz. Geçicek her zamanki gibi bu dönemlerde. İyi veya kötü olması gerçekten önemli mi bilmiyorum ama geçicek. Gittim. | ||
|
|
||