|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:30
ya bu regl ağrısı denen şey ayda birden günde ikiye çıktı.dün önce ofiste saat 4'te kıvrana kıvrana öldüm,dayanamayıp çekip eve gittim yattım.Oh bu da geçti ayı atlattık derken gece tam 4'te yeniden korkunç bi ağrıyla uyandım.Sabah nası kıvrandırdıysa yine aynı şekilde mahvetti beni.Yalnız, uykulu ve ağrılı kalktım sıcak su torbasına su doldurdum, apranax buldum, çorap giydim, yattım geçsin diye bekledim bekledim 5-6 arası sızmışım sanırım.B.la uyurken tüm bunları kalkıp onun yapmasını, çoraplarımı bile giydirmesini özledim:( | ||
|
|
||