|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:34
Günaydın, ?!?!? günaydınmı aman tanrım günaydın dedim yani ben uyudum öylemi bunumu ima ediyorum kendime,tanrım sana sükürler olsun gözümü uzun bi uyku sendromuna tabi tuttun.nihayet su baş yastık gördü! eskiden hayat daha yavaştı,tansiyonu arttı fenalastı diyoruz su aralar hayata.ama piçlik paraylamı,sırf hayata köpeklik olsun diye sırıtıyorum arkadaş! harakiriyi anal yollardan hakeden japon musterilerimde olsa,basımın etini yiyen ve beni imf gibi kullanan cemşit kankamda olsa,evdeki tadilat yapan cekici beynime beynime vuran ustalarda olsa.ben gene iyiyim mutluyum tamam mı! sittin sene bozamazsınız len beni:) yalnız su ustalar konusuna deginmeden edemicem.günlerdir eve ugramamısım eve uyumak için geliyorum ev harabeye dönmüş ,hadi onu geçtim.ustalar sabahın 9unda gelip dan dun kırıyolar heryeri. volkan uyuyo,2 gündür calısıyo cocuk biraz bırakalım demek yok. ya annem elektrik süpürgesi açar basımda,yada ustalar kafamda cekiç kırar. yok anacım yok bana bu evde huzur denen şey yok yani ipek böcegime sesleniyorum su dagevi ne güne duruyo ya:p oda ayrı bi komediydi.rüyamda gördüm onu geçen gece ofiste bi saat bi sekerleme sırasında.dünde almanca dersinde lehrerin dün gördügünüz rüyayı anlatın dedi. ulan piçligine degilmi ruyamda su karıyla yattım sununla seviştim demek vardı ama neyse dedim insaflı davrandım gerçekleri anlattım:p cok eglendi en sacma rüya benimmiş. hadi ordan ! dün gece sultanlada cozuttuk zati.şapşal ya :)cok seviyorum eger okuyosa bilsin :p sen şimdi şarkıda istersin al o zaman:p fizy.com/#s/1ix8m7 albüm süper olmus bu arada;) God Bless Me:* | ||
|
|
||