21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:57


GİTMEM GEREK BU ŞEHİRDEN
bir rüya oldun sevdamın gergesinde
neden çocuklar bni gösteriyor
yağmur yağsa güneşin yerine...

ha gayret güzelim gayret
biter elbet bu yağmur sabret...


sensizlikten olsa gerek
çekilmez oldu buralar
hep benle beraber bulamadıklarım

bak cesaretim yok artık
geç oldu, yorgunum
yine deli oldum sayende saçımda rüzgar

ha gauret güzelim gayret
biter elbet bu yağmur sabret

ayrılıktan olsa gerek gecikiyor sabahlar hep benle beraber unuttklarım
dönmüyor epeydir başım
denizle ryalan
sevmek ateş olrmş derler yanmak yalan

şimdi öyle uzakki gldiğim yolllar
yanlış bir öyküdeyim bni yniden yaz
şimdi öyle uzakki gldiğim yollar
yanlış bir öyküdeyim bni yeniden yaz

bir çocuktum sevmiştim avuçlarımda yanalar gayret ert güzelim elini uzat


ha gayret güzelim gayret
biter elbet bu yağmur sabret


gayret et güzelim elini uzat
gayret et güzelim elibni uzat gayret et güzelim elini ızat
gayret et güzelim elini uzat






saat: 10:07

az önce arkadaşım yasdı msn den uzun zamndr grşmüodk...
nbr flnn
trbzondasın dimi dedi bende ewt lanet olası bu şhrdeym dedm içimden halaa alışamadım daha nekdar gtck bu böle anlamıorum kii
herşey mi bni bulur yni nie benii bulrrrrrr ki yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


(((())))işi düşmeyen glmesinnn )))(((

istanbul
hosting