|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:57
GİTMEM GEREK BU ŞEHİRDEN bir rüya oldun sevdamın gergesinde neden çocuklar bni gösteriyor yağmur yağsa güneşin yerine... ha gayret güzelim gayret biter elbet bu yağmur sabret... sensizlikten olsa gerek çekilmez oldu buralar hep benle beraber bulamadıklarım bak cesaretim yok artık geç oldu, yorgunum yine deli oldum sayende saçımda rüzgar ha gauret güzelim gayret biter elbet bu yağmur sabret ayrılıktan olsa gerek gecikiyor sabahlar hep benle beraber unuttklarım dönmüyor epeydir başım denizle ryalan sevmek ateş olrmş derler yanmak yalan şimdi öyle uzakki gldiğim yolllar yanlış bir öyküdeyim bni yniden yaz şimdi öyle uzakki gldiğim yollar yanlış bir öyküdeyim bni yeniden yaz bir çocuktum sevmiştim avuçlarımda yanalar gayret ert güzelim elini uzat ha gayret güzelim gayret biter elbet bu yağmur sabret gayret et güzelim elini uzat gayret et güzelim elibni uzat gayret et güzelim elini ızat gayret et güzelim elini uzat saat: 10:07 az önce arkadaşım yasdı msn den uzun zamndr grşmüodk... nbr flnn trbzondasın dimi dedi bende ewt lanet olası bu şhrdeym dedm içimden halaa alışamadım daha nekdar gtck bu böle anlamıorum kii herşey mi bni bulur yni nie benii bulrrrrrr ki yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (((())))işi düşmeyen glmesinnn )))((( | ||
|
|
||