21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 10:26







gunceaaa

iki haftadır istanbuldayım..bugün eğitimin son günü..yada ben öle zannediorum..amaaaan yeter yaa..kalacaksın deselerde kalamam valla..yeter..istanbul çekilecek dert deil..trafiği insanları berbat..insanların senden bi çıkarı varsa yüzüne bakıolar..yoksa canım sen istersen çıkabilrisin diolar..çok yapmacıklar yaa.iki laflarından biri canım..iice sıkıldım..keremimi de çok özledim..18.30 da binicem bugün...istanbuldan ayrılırken tek üzüldüğüm şey ıslak hamburger yiyemiycek olmam..haa bide lale işkembecisinde kelle paça içemedim..hiç vakit olmadı..nese haziranda gelicem bidaha nasılsa..bursada paçacı hüsnüye giderim artıkk..istediğim gibi alışverişte yapamadım..acaba haftasonuda kalsammı diodum ama gerek yok..bursadan alırım artıkk..nese guncea burda zaman çok çabuk geçtii.nasıl oldu anlamadım 2 hafta bitiverdi..hadi ben gidiorum..gelirim yine...

istanbul
hosting