21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 11:03


çizimlerle başım dertte eleman almalıyım artık hem yorulmam hem gezelerim hemde işler vakitlice yetişir bıdı bıdı :) patron olarak elamana birşey söylemeye çekinen bu yüzden yine bütün işleri kendi yapan bir salak oldugum için vaktinde uzun zamandır tek başıma mutluydum :) ama olmuyorum gelen giden faturalar projeler tadılatlar görüşmeler:D ahan altında bu koca bedenim ezilcek görcem günümü:)

birde beni seviyo sanırsam günce ama içimdeki sevgi dayak atma yönüne dogru kayıyor:) ehuhe gıcık oluyorum kendime niye normal insanlar gibi dısardan bakınca ne oldugu anlasılan seyler yasayamıyorum:) hep bir derinlik. hem bir saçmalık. hep bir benim gel gitlerim
...
of of:)
mendilimin yeşili
ben kaybettim kendimi(değiştirelim burayı)
aman doktor
canım doktor
derdime bir çare

(gül gibi doktorada hayır dedim bu arada puhaha birde zengin koca bulcam evde kazak örcem modunda geziyorum:))bir dediğim bir dediğime uysa meydanda göbek atıcam ahanda sana yazdım günce

hece gider çizer:D

istanbul
hosting