|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 11:03
çizimlerle başım dertte eleman almalıyım artık hem yorulmam hem gezelerim hemde işler vakitlice yetişir bıdı bıdı :) patron olarak elamana birşey söylemeye çekinen bu yüzden yine bütün işleri kendi yapan bir salak oldugum için vaktinde uzun zamandır tek başıma mutluydum :) ama olmuyorum gelen giden faturalar projeler tadılatlar görüşmeler:D ahan altında bu koca bedenim ezilcek görcem günümü:) birde beni seviyo sanırsam günce ama içimdeki sevgi dayak atma yönüne dogru kayıyor:) ehuhe gıcık oluyorum kendime niye normal insanlar gibi dısardan bakınca ne oldugu anlasılan seyler yasayamıyorum:) hep bir derinlik. hem bir saçmalık. hep bir benim gel gitlerim ... of of:) mendilimin yeşili ben kaybettim kendimi(değiştirelim burayı) aman doktor canım doktor derdime bir çare (gül gibi doktorada hayır dedim bu arada puhaha birde zengin koca bulcam evde kazak örcem modunda geziyorum:))bir dediğim bir dediğime uysa meydanda göbek atıcam ahanda sana yazdım günce hece gider çizer:D | ||
|
|
||