21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 14:50
Paraya kıyıp yüksek lisansımı işletme üzerine mi yapsaydım, doktora yapsam mı yapmasam mı yoksa çift yüksek lisans mı yapsam diye düşündüğüm gündür bugün.
Entalpi