|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 15:16
telefon faturalarım gelmiş, abuk rakamlar var üzerinde. 44 liralık faturanın 11 lirası vergi ! %25 !!! 4'te 1 !!! bu nedir yahu? bir de yıllardır kaçtığım işler var, sanırım sonunda köşeye kısılacağım. iki hat da bana ait değil. biri sürekli yurtdışında olan kuzenime diğeri ise rahmetli anneanneme ait. şu durumda bunları üstüme almam hayli zor olacak. üstüme alıp sonra da kiraya verirken yine uğraşmam gerekecek. hiç sevmediğim işler. neyse bakalım. ayrıca bu ay çooooooook fena içerdeyim, çoook ! vaktim çok param yok anasını satayım, nası iş anlamadım !?! günün şarkısı: paolo nutini - new shoes oh, short on money but long on time slowly strolling in the sweet sunshine | ||
|
|
||