|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 15:29
kilo alıyorum :S bugünden itibaren akşam yemeklerini salata ile geçiştirmeye karar vermiştim ki nunu ilk defa aç gel yemek yapıyorum dedi :) yarın başlarım artık. bi yağmur indi az önce..umarım çıkış saatime kadar dinmiş olur.yoksa şemsiyem yok :/ sevgili evde bu akşam..ben de derslere baksam ii olacak. | ||
|
|
||