|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 16:07
bgn kendımı cok daha ii hıssedıorum nedenını bılmıorum atolyede cok eğlenmem olabılır aslında neise aslına bakrsan dıcek bıseyım yok bırazdan banyoya gırcem kıcımı kaldırmaya usendıgımden yazarak oyalanmaya,sureyı uzatmaya calısıorum.. yrn ananemlerde kalcam dayımlara gecerım belkı de bılmıorum maksat içip kafayı bulmak ama onur beyler ordaysa tabıkı ananemlere mesken kurcam:D sdhsdhskds nese ö ile dun barıstık=)aylık kawgamızı etmıstık ozur dılesıp barıstık kelımeleri işteş yapmakta ustume yok!! nese ole işte sen adamsın lan bı tanesın dıo yedıgım bokları bılse bı de:D:D şaka lan o anlıo bni.. içimi bılıo sıpa neise yeter bu kadr muhabbet bıjı bıjı yapak | ||
|
|
||