21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 16:07


bgn kendımı cok daha ii hıssedıorum
nedenını bılmıorum
atolyede cok eğlenmem olabılır aslında
neise
aslına bakrsan dıcek bıseyım yok
bırazdan banyoya gırcem kıcımı kaldırmaya usendıgımden yazarak oyalanmaya,sureyı uzatmaya calısıorum..

yrn ananemlerde kalcam dayımlara gecerım belkı de bılmıorum
maksat içip kafayı bulmak
ama onur beyler ordaysa tabıkı ananemlere mesken kurcam:D
sdhsdhskds
nese ö ile dun barıstık=)aylık kawgamızı etmıstık ozur dılesıp barıstık
kelımeleri işteş yapmakta ustume yok!!

nese ole işte
sen adamsın lan bı tanesın dıo
yedıgım bokları bılse bı de:D:D

şaka lan o anlıo bni..
içimi bılıo sıpa

neise yeter bu kadr muhabbet bıjı bıjı yapak

istanbul
hosting