|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 16:59
saçlarımdaki beyazların bu kadar hızla artacağını hiç tahmin etmezdim, oluyormuş meğersem.. iyi tarafı dostlarımınkilerle eş zamanlı ağarması.. neden ki diye sorulmaz, yaşlanıyoruz işte.. bakalım buruşuklukları nasıl kaldıracak bu yürek? :) | ||
|
|
||