|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 18:35
inanılmaz sinirliyim:) evet yorgunum ve mutsuzum ve zaman yetmiyo hiç bir şeye öyle nolcak bilmiyorum artık.:( zaman dursun dursun dursun.ben uyuyım o arada sonra köydeki mis gibi toprak çiçek kokularıyla karışık uyanıyım. gitmeden aşk mısın nesin seninde :) töbe töbe:) | ||
|
|
||