|
21 Mayıs 2010, Cuma
saat: 21:05
Olumu kader diye savusturmaya calisan bir insanin basinda oldugu bir ulke var. Bu durumdan daha vahim bir sey ne olabilir, bilmiyorum. "Senin kadere imanin yoksa seninle tartisacak degilim." Inanan insan kadar tehlikelisi yok dusundugun zaman. Her turlu sacmaligi din ve inanc kisvesi ile surdurmek mumkun elinde kanit olmadigi icin. Bunlari aslinda ben yazmadim, icime seytan girdi, o yaziyor. Hani yoldan cikarmak falan. Inanmakta serbestsiniz. Yerim. | ||
|
|
||