|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 00:21
uzun zamandır geçmedim karanlıklardan gözlerinde kaybolduğum bir adam olmadı yüreğim her atışında adıyla acımadı ellerini öpmek istemedim alıp kalbime sokmak gelmedi içimden bakışlarını ona bukadar bu kadar uzak olmak zor bu başka bir şey değil bu aşk kendimi kandırmayı bırakmalı kendimi bunla yaşamaya alıştırmalıyım Yemin verdim gitmem biryere Taş olup kırılsam bin kere Otur kalbimin üzerine Öyle kal aşkım of. saat: 01:30 nasıl içimden taşıyor sözcükler. aşk acı çekmekse ve sonunda müjdeler varsa ben beklerim ben sabrederim ben gelecekse güzel sözler yüreğimi dizginlerim ama ya diyor içimde bir ses korkuyorumda acıyorumda geçsin gelsin güzel günler istiyorumda yorgunum. saat: 01:31 ayrıca perşembeden öncesini hatırlamıyorum ama o vakit bu vakit her gece dısardaymısım yaklaşık on gündür her gece cıkılırmı of nıye yorgun oldugum belli.gidiyimde uykulara güzel rüyalar göriyim | ||
|
|
||