22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 00:21


uzun zamandır geçmedim karanlıklardan
gözlerinde kaybolduğum bir adam olmadı
yüreğim her atışında adıyla acımadı
ellerini öpmek istemedim
alıp kalbime sokmak gelmedi içimden bakışlarını
ona bukadar bu kadar uzak olmak zor


bu başka bir şey değil bu aşk
kendimi kandırmayı bırakmalı
kendimi bunla yaşamaya alıştırmalıyım


Yemin verdim gitmem biryere
Taş olup kırılsam bin kere
Otur kalbimin üzerine
Öyle kal aşkım



of.

saat: 01:30

nasıl içimden taşıyor sözcükler.
aşk acı çekmekse ve sonunda müjdeler varsa ben beklerim
ben sabrederim
ben gelecekse güzel sözler yüreğimi dizginlerim
ama ya diyor içimde bir ses
korkuyorumda
acıyorumda
geçsin gelsin güzel günler istiyorumda
yorgunum.

saat: 01:31

ayrıca perşembeden öncesini hatırlamıyorum ama o vakit bu vakit her gece dısardaymısım yaklaşık on gündür her gece cıkılırmı of nıye yorgun oldugum belli.gidiyimde uykulara güzel rüyalar göriyim

istanbul
hosting