|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:24
Günlük abimle mudanyaya gittik. akşam akşam hadi gel gidek dedi eyvallah dedim düştük yollara. 324456754 tane bira aldı,tabi ben araba kullandığımdan zırnık vermedi :P neyse ben de doğal kaynak suyuyla kafa oldum. zaten mudanyada tepeye çıkıp da sezen dinleyerek insan doğal kafa oluyor. 2 tane yolda içti birisini sokakta içti :D sosyal konumlarımızı sorsan deşifre olsak eyvahlar olsun :D çaktırma arada yapılır öyle şeyler,berduş gibi gezmek de çok eğlenceli ama be :D elinde bira var yalnız çalan müzik schumann 2. keman-piyano sonatı :D elalem genelde ismail yk dinliyor biz aristokrat takılıyoruz. sonuncusunu da öğretmen evinde içti. Açmışız sezen den kaçak'ı... insanın gözünün önünden buğday eller geçiyor huleyn. abime sigara uzattım. post-modernizmin hayatımız üzerine etkiler. feyyat'a selam yola devam. kürt burcuyu bugün sevgilisiyle beraber gördüm. ilk defa sevdiğim diyemesem bile benim için özel konuma gelen birisini el ele gördüm. arabayla geçerken baktım baktım ve öylece baktım. aslında sadece baktım ve kaldım. kıskandım mı? bilmem? ilginçti. hani çocuğun önünde 5 tane oyuncak olur ve hep birisiyle oynar ama hiç ilgilenmediği bir tanesini seç al önünden ağlamaya başlar hemen onu ister geri. bugün sabah ellerine bakıp ne güzel lan elleri diyordum :) ne diyeyim mutlu olsun. benden hayır yok evladım kimseye. tamam yakışıklıyım karakterliyim vs vs ama benden hayır yok size. kaçın kurtarın kendinizi benden. bugün kızlar "bugün sende ayrı bir hoşluk var" dedi. sarı burcu ümidi kesti benden :D facete "gören de yanlış anlıcak" dedikten sonra artık biraz daha mesafeli duruyor. baktı ki mattheus öyle saf değil. onunla bununla her haltı ye gel ondan sonra kimsenin eli elime değmedi de. ulan caferle her yaz baş başa tatile gittiğinizi kendin ağzınla anlatıyordun. Madem bir halt yemeyi biliyorsun o zaman çık adam gibi ben bunu bunu yaptım. kabul edersen et de. Yaptığın şeyi arkasında dur. Doğrusu yanlışı seni ilgilendirir. Madem doğru gördün ve inandın o zaman şimdi bundan utanma. Benim en büyük özelliğim budur işte. Bir anlık şehvetle hata yapmadım. Çünkü yapılan herşeyin ileride sorumluluğunu almak zorundasın. O gün evimde soyunduğunda "gel lan buraya" deyip de evin her köşesinde farklı fantaziler uygulasaydım belki şu gün nişanlı bile olabilirdim. Neyse o değil de abimle çok güzel bir akşam geçirdik. Deniz kenarındaki kayalar üzerinde yürüdüğüm günler gözümün önüne geldi. Bugünse abim askerden geldi ben yüksek lisansa başlayacağım. Bronşit sebebiyle her hafta sonu geldiğim mudanya değişmiş gibi... yağan yağmur a.koydu belki ama o evin tentesinin önünde durup söylediği 2-3 cümle büyüdüğümüzün kanıtları niteliğindeydi... Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm... | ||
|
|
||