|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 04:11
İkimizinde sevgilisi var. İkimiz de birbirimizin yüzünü bir kere bile görmedik aslında. İkimiz de çok asi ve gururluyuz. Sanırım ikimiz de birbirimize bayılıyoruz. En azından ben ona bayılıyorum. Hem cinsel olarak, hem de manevi olarak çok istiyorum. İtiraf tadında bir günce oldu ama neyse. | ||
|
|
||