22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 05:14


İnanılmaz kötü bir gece geçirdim. Öyle böyle değil. Bu geceyi yaşamamayı dilerdim.
Psikolojim fazlasıyla alt üst farkındaysan uyumadım hala 2 saat sonrda dayım burda olacak muhtemelen.

İyi değilim günce, hiç iyi değilim ben.


saat: 07:20

Günaydın;
iyi birgün olması için öaba gösterdiğim şu günde tek şükrettiğim şey hepimizin beden sağlığının(kısmen) yerinde olması, ama akıl ve ruh sağlıklarımızı soracak olursan ki sormazsın biliyorum, seni neden ilgilendirsin ki...
ama yinede söyleyim
tam anlamıyla bitiğiz...
cümleyi bihterin şu meşhur sözüyle noktalamak istiyorum.
"HERŞEYİN BİTTİĞİ YERDEYİZ BEHLÜL..."

istanbul
hosting