|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 05:42
Acayip kararsiz kaldim. Sasquatch mi, Camp Jitterbug mi? Nasil gidip nerede kalacagim belli olmayan (cadirim var da yer ayarlamak lazim onceden) uc gunluk muzik festivali mi, evimin dibinde lindy hop festivali mi? Sasquatch'a benimle gidecek kafa dengi biri olsa super olacakti da tek basima gidicem gibi gozukuyor. Canli Massive Attack ve DeadMau5 cok guzel, degisik bir sey yapmis olma, gorge'u gorme filan da harika ama buyuk bir grupla gidilesi bir sey sanki bu. Camp Jitterbug ise acayip rahat olur simdi aslinda. Bir de devamli lindy hop dans edilecek... Uf cok zor karar. | ||
|
|
||