22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 11:21


Ben adam olmam!

Çünkü:

1:İnsanları kendim gibi zannediyorum hala!

2:Sevdiklerim beni üzüyor hala!

3:Beni üzenleri çok seviyorum hala! ...

4:Beni en çok üzeni çok ÖZLÜYORUM hala!

5:Arkamdan iş çevirenlere ortak oluyorum hala!

6:Sevdiğimden sevdiğim için kaçıyorum hala

7:Canım canımdan alınıyor ben sessizce
izliyorum hala...!

8...:yaşam ...formlarına rağmen ve inadına insanım hala!

9:çoook üzgünüm hala :(


Pınar...

istanbul
hosting