|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 11:21
Ben adam olmam! Çünkü: 1:İnsanları kendim gibi zannediyorum hala! 2:Sevdiklerim beni üzüyor hala! 3:Beni üzenleri çok seviyorum hala! ... 4:Beni en çok üzeni çok ÖZLÜYORUM hala! 5:Arkamdan iş çevirenlere ortak oluyorum hala! 6:Sevdiğimden sevdiğim için kaçıyorum hala 7:Canım canımdan alınıyor ben sessizce izliyorum hala...! 8...:yaşam ...formlarına rağmen ve inadına insanım hala! 9:çoook üzgünüm hala :( Pınar... | ||
|
|
||