22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 13:24


Muslumanligi sadece domuz eti yememeye indirgemis olmamiz da hos.

Dusundugun zaman aslinda o kadar umurundaysa bu isler, ickiyi icmeyip domuz etini yemen lazim. Nitekim alkol hala ayni alkol, hala yoldan cikariyor. Ama o domuz hala bokunu yiyen domuz degil.

Ha benim ne kadar umurumda, o ayri.

Sevisirim de, baconimi da yerim, ickimi de icerim.

Inanmaya devam, haydi.

Aslinda dusundugun zaman peygamberlere saygi duymak gerek. Milyarlarca insani pesinden kosturmak elinde en ufak bir kanit olmadan herkese nasip olmaz.

Muhammed'in 'bakin ben son peygamberim' gibi bir soylem ile amator olarak din ile ilgilenen genc nesillerin onunu tikamasi hos olmamis ama.

istanbul
hosting