22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 13:47
ya dışındasındır çemberin ya da dışında..
aq çemberin içi nerde??
son günlerimde ilk günlerimi özlüyorum.. ve evet sigaramı delicesine içiyorum buaralar..
merlin