22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 14:55
nasıl özlüyorum onu of yahu ne hallere düştüm böyle:) olmaski:D
hep aklımda ki gibi yanımdada olsa:Dayh severım onu
ah aman aman küçücüğüm bu yol sana cıkıyor:)
hece