|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 16:20
Dertlerimin sayisi ucten fazla olmasin... O kadar cok istiyorum ki. Birseye sevindigimde aklimin dibinde hala bir 'ama... ' ve anlik mutlulugumu anlik yapan bir pislik, bir halledilmemis sorun olmasin... Caresizligimden artik allaha mi inanmaya basladim? Cok kustah, cok simarik, cok klise. Birsey istediginde donebildigin adam sanki?! Hayir. Ama bazen cildirip yalvariyorum. Evet bazi sorunlarla karsilastirsan cok onemsiz olabilir benim memnun olmadigim seyler. Tokum mesela. - ama biktim. Turkce muzik dinlemeye karar verdim youtube'a basvurdum. Buraya donmeyi hatirladim. saat: 16:26 Ha bu arada... ben dislerimi fircaliyorum. Dis etlerim kanamaya basladi her seferinde... Ne anlama geldigini ogrenmek icin google'da aratmiyorum - tembelim. Tembelim ama buraya yazmaktan usenmedim... :) | ||
|
|
||