22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 17:48


19 mayısta televizyon seyrederken tv8 de canlı programda latin danslarından birini yapan bir çift gördüm ve dedim ki kendi kendime ulan benim sevgilim bunu yapsaydı ben ne tepki verirdim?

Daha doğrusu benim sevgilimin öyle birşey yapabilmesi mümkün olmayacağına göre aslında kendi kendime şunu söyledim; arkadaş milletteki gönül rahatlığına bak,böyle bir ülkede televizyonlara çıkıp böyle bir dansı sergileyebiliyorlar ve bu kadınların erkek arkadaşları var. Bu adamlar nasıl adamlar,buna nasıl müsaade ediyorlar ve çok merak ediyorum nasıl tepki gösteriyorlar.

Ve bugün 19 mayısta cerenin stadyumda tango yaptığını öğrendim.

:D

Helal olsun hacım.

Helal olsun lan.

Helal olsun lan amına koyim :D

Ben son olarak striptiz kulübüne üye olup da o çubuk ile olan resimlerini facete profil resmi yapmasını bekliyorum.

En son onu yapsın tam olsun.

Ailecek hastasıyız.

koduğumun salağı...


istanbul
hosting