|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 20:18
zaten kabul ediyordum da hatam olduğunu azönce daha iyi anladım.. bırak ilgilenmesin abin Seninle.. bırak çekil git odana yalnız kal.. bok mu var onlara dahil olmaya çalışıyosun.. onlar gitsin bara mara Sen git arkadaşlarınla yaa bak yemeği birlikte yapıyosunuz ve birlikte oturabiliyorsunuz sofranın başına.. hem bu akşamki yemekler de ondann.. kır ..çını otur kuzum..rahat batmasın.. hadi canlan şimdiiiii.. ders çalışıp şu okulu bitirmen lazım.. sonra ehliyet kursun başlasın.. sonra d.t kursuu kaldırama başını kurslardannn.. geciktiğin kadar hızlan şimdi.. yavaş yavaş değil hadi koş mavişimmm.. iyi gaz verdim kendime..bu gazla ben bi de yurtdışına da çıkarım.. | ||
|
|
||