|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 22:18
yazmıyorum bayadır.. şu halimi çok özledim: böyle kafam boş olsun salak salak gülim rüzgardan dolayı yaprağın sallanışına bile gülim mesela. içim huzur dolu olsun. salak salak şeylere zaman ayırim mesela indirdiğim şarkıların isimlerini düzeltiyim falan yada boş boş bakınıiyim camdan:) gereksiz muhabbetlere giriyim:) şuanki ruh halin neki diye sorarsan? kılımı kıpırdatmaya üşeniyorum bırak aptal şelere gülmeyi hakkatten komik olan yarılmam gereken şeye bile gülmeye tahammülüm kalmadı:) ne garip dimi "gülmek" ve "tahammül" iki alakasız kelime yan yana bi cümle içinde:) ha depresyonda falan değilim yada kendimi çok çok kötü hissetmiyorum aksine normal bi insan gibi davranıyorum ancak problem şu benim yaptığım hiç bi hareket normal olmuoduki önceden şimdi garip geliyor bana:) hiç yapmicağım şeler yapıp akşam yatmadan önce yemek yiyorum napiim deli gibi acıkıyorum.bugün annem ciğer almış ciğeri çiğ olarak ağzıma atıp çiğnemek istedim ya! nasıl zor tuttum kendimi anlatamam:D noluyorum hayvana mı dönüorum anlamadım:D neyse! | ||
|
|
||