|
22 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 22:39
bir tosun gördüm sanki. evet evet kısa tüylü bir tosun gördüm ama imkansız olabilir mi acaba 2 3 gecedir bi geliyor kapı önünğ kokluyor gidiyor. hayırlısı ek. sen kendi tarafını tuttun ben ellerini tuttum diye şarkı mı olur ? | ||
|
|
||