|
22 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:54
bu akşamki tanıştıgım ihtiyar son aylarda tanıştıgım tüm insanlardan daha süperdi adamla bi muhabbete girdik çok kafaydı ya gerçi bi ara parmaklarımı kütlettim diye biraz fırçaladı beni ama olur o kdr ya he bide sonradan ögrendim adamın bi kaç tahtası eksik diyolar muhteşem anlaştıgım ihtiyara bakarmısın kendimden şüpelendim bende de tahta eksikliğimi var yoksa la =D | ||
|
|
||