23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:36









Ne sıkıcı!

Ne sıkıcı?

bende onu soruyorum ne sıkıcı?



+ Gömlek çıkartmana hastayım?
- Nası yani?
+ Yani ...
- Ne yani, tüm düğmelerini tek tek açmak yerine, sadece bir düğmesini açıp çıkartığım için mi kurdun bu cümleyi?
sen gerçekten hastasın!
+ İnsanı ...
- Evet insanı çileden çıkartırım. Düğmeleri tek tek açmak için zaman kaybedemem. Hem çok sıkıcı bir olay. bir sürü düğme. Sabah giyerken aynı işkenceyi tekrar yaşayamam. Birde uyku sersemliği ile düğmeleri çapraz iliklimek var... Sonra tekrar aç, tekrar ilikle... Kendime neden eziyet edeyim. Hayatı kolaylaştırmak lazım...
+ Öfhh! Tamam bişey demedim
- Demedin çünkü ben bu replikleri ezberledim. ben artık senin yerinide söylüyorum.İşte tam burada " hemde üç yaşından beri " diyeceğim, ve sen siktir olup gideceksin.



Ne sıkıcı!

Ne sıkıcı?

Bende onu soruyorum Ne sıkıcı?

hayır! tekrar başa sarmalayım.


istanbul
hosting