23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:39


cumartesi gecemi elimde ballı tarçınlı ılık sütle geçiriyorum, sesim kısıldı her alem gecesi ertesi olduğu gibi. sebebinin anahtar kelimeleri aşağıdadır, mecalim yok :)

g. doğumgünü,
fasıl,
rakı,
a. ve a., a.'dan inciler,
"bayan kuyruksokumu",
"on numara nudistim bacım",
"manken gibi olsam çıplaklar kampına giderdim",
"otlu kek ne otundan yapılır?",
"pera palas'a gidip soyunup poker oynayıp otlu kek yiyelim" (bir ergenin hayalleri)
taksici muhabbeti,
"otçu ahmet"
ses kısıklığı
"her sabah dereotu ye, 5-6 ayda geçer!"
ev, sızışşş...

mute futile
kahvaltı
fotoğraf yorumları
a.'nın annesinin dolandırılması
evden çıkış
g.'ye pasta
eve dönüş
çılgın yağmur

tekrar sızışşş...
evde sakince takılmaca
m.'ı bekleyiş

uyku.

sabah m.'nın kelebek gösterisi var ş.'nün deyimiyle

günün şarkısı: duke ellington - blues in orbit

istanbul
hosting