|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:39
cumartesi gecemi elimde ballı tarçınlı ılık sütle geçiriyorum, sesim kısıldı her alem gecesi ertesi olduğu gibi. sebebinin anahtar kelimeleri aşağıdadır, mecalim yok :) g. doğumgünü, fasıl, rakı, a. ve a., a.'dan inciler, "bayan kuyruksokumu", "on numara nudistim bacım", "manken gibi olsam çıplaklar kampına giderdim", "otlu kek ne otundan yapılır?", "pera palas'a gidip soyunup poker oynayıp otlu kek yiyelim" (bir ergenin hayalleri) taksici muhabbeti, "otçu ahmet" ses kısıklığı "her sabah dereotu ye, 5-6 ayda geçer!" ev, sızışşş... mute futile kahvaltı fotoğraf yorumları a.'nın annesinin dolandırılması evden çıkış g.'ye pasta eve dönüş çılgın yağmur tekrar sızışşş... evde sakince takılmaca m.'ı bekleyiş uyku. sabah m.'nın kelebek gösterisi var ş.'nün deyimiyle günün şarkısı: duke ellington - blues in orbit | ||
|
|
||