|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 01:39
açtım fotoğrafına baktım yüzünü inceledim:)hayatta aşık olmam derken herşeyi karanlıklar içinde görürken o geldi:) gerisi çok umrumda değil.o yanımdayken cok huzurluyum ,çok sevimliyim, çok mutluyum bu yüzden hep yanımda olabilir:) benim için hiç mi hiç sakıncası yok:) Yemin verdim gitmem bir yere Taş olup kırılsam bin kere Otur kalbimin üzerine Öyle kal aşkım ne demiş mevlana sevgi ölüyü diriltir:) seviyom valla:) | ||
|
|
||