23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 01:39


açtım fotoğrafına baktım yüzünü inceledim:)hayatta aşık olmam derken herşeyi karanlıklar içinde görürken o geldi:) gerisi çok umrumda değil.o yanımdayken cok huzurluyum ,çok sevimliyim, çok mutluyum bu yüzden hep yanımda olabilir:) benim için hiç mi hiç sakıncası yok:)

Yemin verdim gitmem bir yere
Taş olup kırılsam bin kere
Otur kalbimin üzerine
Öyle kal aşkım


ne demiş mevlana sevgi ölüyü diriltir:)
seviyom valla:)

istanbul
hosting