23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 01:43
Sırf pcye girmeyeyim diye şarz aletini saklayan zihniyeti sikeyim:)madem sakladın full pili niye çıkarmadın şmdi ben 30 dkika içinde boşaltmazmıyım pili:D
murattstein