23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:44


bıraktım seni. döne döne, yana yakıla bıraktım...
bıraktım etimden et kopan yerlerime hayretle baka baka
hani kurşun deler de yüreğinin ortasını o an hiçbir şey hissetmezsin ya. .........hani sonra çıkar acısı, yara büyüdükçe büyür ya... öyle alıştım o kurşunla bağıra çağıra yaşamaya. sen hiç öldün mü diyeceksiniz şimdi bana...


öldüm....

ölmeseydim bırakmazdım.

istanbul
hosting