|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:44
bıraktım seni. döne döne, yana yakıla bıraktım... bıraktım etimden et kopan yerlerime hayretle baka baka hani kurşun deler de yüreğinin ortasını o an hiçbir şey hissetmezsin ya. .........hani sonra çıkar acısı, yara büyüdükçe büyür ya... öyle alıştım o kurşunla bağıra çağıra yaşamaya. sen hiç öldün mü diyeceksiniz şimdi bana... öldüm.... ölmeseydim bırakmazdım. | ||
|
|
||