|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 07:25
Görmüş olduğum ve üzerimden atmakda zorlanacağım manzaranın tek nedeni benim. Bu salaklığımda kimsenin payı yok emin ol. Zaten o yüzden sessizce pısıyorum köşeme. Günce; çok şey gördüm ve öğrendim sayende... ve anladım ki; Hiçbirşeye ve kimseye gerek yok, herşey "ben"mişim onu anladım.... | ||
|
|
||