23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 07:25


Görmüş olduğum ve üzerimden atmakda zorlanacağım manzaranın tek nedeni benim. Bu salaklığımda kimsenin payı yok emin ol. Zaten o yüzden sessizce pısıyorum köşeme.

Günce;
çok şey gördüm ve öğrendim sayende...
ve anladım ki;
Hiçbirşeye ve kimseye gerek yok, herşey "ben"mişim onu anladım....




istanbul
hosting