|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:10
onu çok özlüyorum ilk defa birine bukadar yakınken bu denlei çok özlüyorum:( napıcam bilmiyorum nasıl dindiricem içimdeki özlemi ona karşı.her han kaybolacakış gibi hep yanımda hep yüreğimde kalsın istiyorum. hava güzel akşam kafamıda güzel yapıcam oh mis. | ||
|
|
||